El garrapatero 27-03-2018

28 maart 2018 - Puerto Ayora, Ecuador

Verhuisd naar 2 straten verder op om dat het withe house deze dag en morgen volgeboekt was.
Vandaag met taxi rit naar beach el garrapatero gemaakt. Voor 3 kwartier heen en drie kwartier terug $ 35. Een strand uit een film. Fijn wit zand zwarte lava gesteente, helder blauw water en witte golf koppen.
Waar de leguanen, zwarte niet opvallen tussen de zwarte lava stenen.
Een familie roggen die je in het heldere water voorbij ziet zwemmen maakt indruk.
De rit terug had een weg opbreking waardoor we over een niet verharde stoffige weg reden.
Waar het groene beplanting niet groen was maar bruin stoffig

De cruise leverde gisteren problemen op door dubbele boeking en onze plekken bleken doorverkocht te zijn aan Amerikanen die meer betaald hadden voor de reis.
Om lang verhaal kort te maken. Gaat cruise niet door en gaan we een week lang dagtrips maken. Met boottochten, vulkaan bewandelen, snorkelen, fietsen, en eilanden bezoeken.
Dit is bugetar gezien nog voordeliger ook. En hebben hierdoor zelf regie in welke voorkeuren.
De fiets rit staat voor morgen gepland de tussenpersoon gaat het binnenland laten zien als compensatie van alle ellende rond de cruiceboeking.

1. Ineke van der Meel:
    28 maart 2018
    Jammer van de cruise maar dit klinkt ook mooi.